piątek, 5 października 2012

Od początku

Od początku, czyli od dzień dobry w piątkowe, październikowe popołudnie. Chyba zgłupiałem do reszty dodając sobie kolejne zajęcie jakim jest dzielenie się wrażeniami w sieci, ale... jakoś do tego pomysłu się doprowadziłem czy doprowadziła mnie otaczająca rzeczywistość. Poniżej kilka kroków, które musiałem pokonać aby pojawiły się te zapisy:
  1. 40 urodziny - tak potrzeba było mi czterdziestu lat doświadczeń i przemyśleń związanych z tym, że stanąłem na półmetku.
  2. Rezygnacja z etatu i rozpoczęcie pracy pod własnym szyldem "QitIT" - co się pod tym kryje znajdziecie pod adresem www.qitit.pl .
  3. Pod adresem wyżej podanym - jak własna firma to i własna strona (autopromocja - nie zapominajcie o niej nigdy!) - okazało się, że fajnie prowadzić coś takiego jak własny portal i publikować w nim informacje (pomijając to, że to dość statyczny sposób komunikacji).
  4. Doświadczenia, przemyślenia, działalność gospodarcza, komunikacja - trzeba było to ogarnąć w formułę jakiejś strategii.
  5. Do budowy strategii użyłem BSC - balanced scorecard - ta się często przewijać będzie na tym blogu.
  6. W strategii, a raczej wynikających z niej celach znalazły się studia doktoranckie - i to też motyw przewodni tych i przyszłych wpisów, ponieważ zakładam, że przez najbliższe cztery lata będę komentował świat z tej perspektywy :).
  7. Równocześnie pojawiły się Nowe Media i apoteoza twitter'a uprawiana przez red. Eryka Mistewicza - cóż faktycznie w dobie zalewu informacji i degrengolady tradycyjnych mediów może jest to właściwy kanał komunikacji - nie wiem, używam go od połowy sierpnia - i opublikowałem 111 tweet'ów - obserwuj @witoldwujkowski
  8. Upadek mediów, twitter, inauguracja roku akademickiego w ALK www.kozminski.edu.pl/pl/, w czasie której wykład wygłosił Pan prof. Andrzej Koźmiński (z ipad'em na katedrze) przyprowadziły mnie na www.blogger.com .
O inauguracji roku akademickiego w ALK, tej uroczystej z okazji 20 lecia i tej która odbędzie się jutro w następnym poście. W kolejnych spodziewajcie się komentarzy z seminariów naukowych, czasem recenzji książki, filmu, koncertu czy artykułu. Mam nadzięję, że znajdę czas na rozrywkę a wrażeniami będę dzielił się w tym miejscu.

Pozdrawiam,

Witold Wujkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz